Jag bara undrar

Frågor är helt underbara? Visserligen kan frågor vara otroligt hemska, men utan frågor hade livit varit så jobbigt och ointressant? Tänk vad svårt det skulle vara att lära känna en person om man inte kan ställa frågor?

En fråga kan vända upp och ner på allting?
En fråga kan rätta till allting?

Livets frågor?
Hur mår du?
Får jag chans på dig?
Vad har du gjort idag?
Vill du gifta dig med mig?
Vad lever du för?
Varför ler du?
Kan du hjälpa mig?
Varför är du ledsen?
Kan du köra bil?
Vill du gå på upptäcksfärd?
Tycker du om svart?
Hur tänker du?
Vem gillar du?
Vill du leka?
Tycker du om pannkakor?
Kan du förlåta mig?
Jag gillar frågor, gör du?

Kommentarer
Postat av: Ngn random tjej från stan ;)

JA :)

2009-11-10 @ 15:52:24
URL: http://linneakanske.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, coolt inlägg. Jag gilalr det verkligen. ;)

Du har så rätt i det du skriver. Jag kan inte annat än att hålla med dig. ;)

2009-11-13 @ 14:04:56
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0