En vän

Att vara en vän betyder att man finns där för den andra. Man sitter inte hela tiden sig själv först, utan den andra. Man kämpar sida vid sida, hjälper den att nå sina mål. Man spenderar mer eller mindre tid med varandra, men det som är viktigast är att man är där när man verkligen behövs. Man trycker inte ner personen. Med en vän kan man slappna av.



Man kan ha kul med varandra. Man kan se skabbig ut utan att någon bryr sig. Man hjälper sin vän med något jobbigt utan att klaga. Man är där för att man vill. För att man bryr sig. Man kan gråta tillsammans. Man kan skratta tillsmmans.

Jag tycker om mina vänner. Det är underbart.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tänkte på det idag... Man kan inte leva utan sina vänner.

2009-11-17 @ 19:18:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: linnéan

jag tycker om dig punkt

2009-11-17 @ 22:35:50
URL: http://linneakanske.webblogg.se/
Postat av: Julle

Mina vänner! <3 tycker om er!

2009-11-22 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0