Tid med sig själv

Ibland är allt man vill att vara ensam.
Ibland är allt man vill att inte vara ensam.

Det kan vara svårt för dig att se skillnaden.
Det kan vara svårt för mig att se skillnaden.


Foto: Kristalina

Jag är en social människa, så är det. Jag tycker det är svårt att vara ensam, jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag har intressen, jag har saker jag tycker om att göra, men det är inte samma sak att göra dem ensam. Det är en helt annan känsla att vara med någon.

Idag har jag spenderat mycket tid med mig själv, det är mitt eget fel. Det har inte varit helt hemskt. Men ändå.

Det känns att något är på tok, man bara undrar vad det är. Om man egentligen vill veta.

Det borde inte behöva vara så.

Kommentarer
Postat av: lns

I know that feeling! I know it! Actually i dislike it! It makes u feel so woot :D känns som att man missar något och de är inte roligt XD

2009-12-10 @ 23:38:57
URL: http://googooballs.blogspot.com/
Postat av: Jasmine

Jag kan hålla med dig.



Svar: Jag får se hur jag gör med den nya bloggen - om jag ens gör någon. Tack för tipset om att ha en kategori i min nuvarande blogg.

2009-12-11 @ 09:55:30
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0