Snö med mössa

När man är upprörd så är det bara så otroligt skönt att sätta sig ner med datorn och lyssna på musik.
-Ronan Keating.

Efter en helskön dag ute i snön och en virkad mössa så borde man vara slut. Jag känner inte av det, men det gör mitt tålamod. Bror brukar vara riktigt skön, men nu är han irriterad på mig för att jag stör honom när han snackar med sin flickvän. Förlåt bror. Jag ville bara vara trevlig.



Andra bror. Hoppas inte du läser det här. För du ska få mössan i julklapp. Jag hoppas också att den är gjord i bomull eller ull så du tar på dig den. Och om inte så hoppas jag bara att tar emot den och låtsas att du är glad. För jag har lagt ner tid och energi, för att du ska bli glad. Inte för att du inte ska vilja ha den.

En underbar dag. Jag fortsätter att le. Jag är bara lite trött. Sådant är livet.

Om det hade varit lätt att le hela tiden så hade det inte betytt lika mycket. Men jag fortsätter att le. Livet blir lättare.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Om man ler hela tiden, kan man inte uppskatta stunderna då man gör det.

2009-12-23 @ 00:06:12
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0